Poze Denisa


fan.deni@yahoo.comfan.deni@yahoo.comPentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !fan.deni@yahoo.comfan.deni@yahoo.comfan.deni@yahoo.comfan.deni@yahoo.comfan.deni@yahoo.comDenisa si Fanii Ei Denisa si Fanii Ei fan.deni@yahoo.comfan.deni@yahoo.comPentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !

Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !

Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !

Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !

Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !

Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !

Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !

Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !

Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !

Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !

Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !

Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !

Pentru marimea originala a fotografiei clik pe poza !

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

41 Responses to Poze Denisa

  1. ungureanu elena maria says:

    sunt sunt o fana a lui denisa îmi place cum cîntă denia

  2. gemaru elena says:

    eu sunt o fana a lui denisa … îmi place cu cîntă denisa

  3. Mihaela says:

    eu zi de zi ascult melodiile tale Denisa dami si mie numaru tau sa mai vorbit eu am pus poze cu tine la mine pe facebook

  4. Mihaela says:

    foarte frumoasa esti Denisa te apreciez cum canti te pup fana ta

  5. ionela says:

    fffff frumoasa :-*. <3

  6. dane si noua skaip sa vb

  7. esti foarte frumoasa super gut melodile nicoleta amet germania
    te iubim

  8. Ionel says:

    Denisa, te măriţi cu mine?

  9. Campeanu I says:

    Esti pe locu 1 cum arati si cum canti.Multa sanatate.

  10. MADALIN says:

    ESTE CEA MAI FRUMOASA FATA DIN LUME.

  11. cosnina says:

    denisa in canti la nuta mea cu drag ionela paaaaaaaaa denisa

  12. cosnina says:

    Nr meu de tel 0753393356

  13. Gabry says:

    Esti super denisa esti cantareata mea favorita:-*

  14. Allyzyk says:

    mie nu imi plac lingusitorii mie imi place omul corect,si nu imi place sa o lungesc intr-adevar te admir enorm din toate punctele de vedere sa stii ca mi-ar face placere sa fac un duet alaturi de tine,sa stii ca sunt foarte modesta adica mai pe romaneste sunt “saraca”pe lumea asta,dar il am pe dumnezeu alaturi de mine. sper sa imi dai o sansa ma poti gasi pe fb Pop Alexandra.Multumesc anticipat!Sanatate multa tie si familiei!

  15. raluca says:

    esti ce amai frumosa denisa lumea imi spune ca seaman cu tn si sunt ff mandra si scoate si u piese cu f.salam sau lele

  16. anisoara says:

    imi place cum cinti, esti unica prin felul tau de afi

  17. sandra says:

    frumosa
    buna denisa 9id meu love_lov2003

  18. paula says:

    buna vreau sa vb si eu k tn askult melodiile tale dar vreau sa vb si k tn asta este id meu paulika98_2012

  19. deea says:

    frumoasa foc

  20. deea says:

    Esti unica ca voce dar ca fiinta nu cred

  21. manuel says:

    Un prieten adevarat te prinde de mana si iti atinge inima

  22. manuel says:

    Atunci cand simti ca totul in jur se prabuseste mergi mai departe. Daca ai prieteni adevarati te vor ajuta, daca nu trebuie sa gasesti singur forta de a continua.

  23. ella says:

    sunt o mare fana a Denisei atat eu kt si fikmea am toate melodiile ei si le ascultam zi de zi cu mare placere :-*iti doresc SARBATORI FERICITE ALATURI DE CEI DRAGI

  24. daniel says:

    “geluri,ceaiuri,creme,biter nemtesc s.a. prod bio”
    0786098211

Lasă un răspuns

